20 May 2012

(II კვირა) ლიტერატურული საღამო "მე ვარ წიგნის ფურცელი"

დღეს, 20 მაისს, კაფე გალერიში ჩვენი ღონისძიება მოეწყო, რომელიც არაორდინალურად წარიმართა : ).  გადავწყვიტეთ გუნდის წევრები ვყოფილიყავით , საყვარელი წიგნის ერთ–ერთი ფურცელი , ხელებზე დავიწერეთ ამონარიდები წიგნიდან და მაიკაზე მივიკარით "მე ვარ წიგნის ფურცელი". დამსწრე საზოგადოებასაც შევთავაზეთ გამხდარიყვნენ წიგნის ფურცლები, თუმცა უმეტესობამ თავი შეიკავა გაუშით დასვრისგან : )))
 ( არც გვიკვირს, ჩვენ აკადემიელები უკვე შეჩვეულები ვართ ყოველდღიურად საღებავად ყოფნაას: ))))). მოსულ სტუმრებს მაგიდაზე დახვდათ ფურცლები, სადაც ეწერა ფრაზა (მე ვარ წიგნის ფურცელი) და ამფრაზით უნდა დაეწერათ პატარა ესსე ,  თავიდან გვეშინოდა ჩაერთვებოდა თუ არა უშუალოდ მაყურებელი ამ წამოწყებაში, თუმცა ძალიან იქტიურეს და კარგი რაღცეებიც დაწერეს. გამარჯვებული მოთხრობის ავტორ, სტუმარს გადავეცით , ორჰან ფამუქის "მე წითელი მქვია", ხოლო ორიგინალური ნაწერების ავტორებს ფასდაკლების ბარათები, ასევე გუნდ "იოტას" წევრსაც გადავეცით ფასდაკლების ბარათი მადლობის გამოსახატად, რომ მოვიდა  ჩვენს საღამოზე და  საინტერესო ჩანახატიც დაგვიწერა:).
საღმოს მუსიკალურად  აფორმებდა ახალგაზრდა მუსიკოსი,  ბექა ბაღაშვილი, რომელმაც საკუთარი სიმღერები შეასრულა.
ცოტა პრობლემებიც შეგვექმნა , მიკროფონი არ ჩაირთო და ყვირილით საუბარი გვიწევდა:)
მაგრამ ამ ყველაფრის მიუხედავად ყველაფერმა სასიამოვნოდ ჩაიარა,  ღონისძიების დასრულების შემდეგ კაფე გალერის მენეჯერმა გვითხრა, რომ ძალიან მოეწონა საღამო და  რეგულარულად ჩატარება შემოგვთავაზა, ასევე კუსტბაზე აპირებენ რაღაც ღონისძიების გამართვას და იქაც მიგვიპატიჟა.





















No comments:

Post a Comment